Nieuw logo en nieuwe hoofdsponsor Uit-jeTent festival
Emmeloord – De winter is officieel nog niet begonnen, maar achter de schermen zijn de voorbereidingen voor het Uit-jeTent festival 2022 al gestart.
In 2020 werd het Uit-jeTent festival in verband met corona afgelast. Dit jaar kon het festival wel doorgang vinden in afgeslankte vorm. Nieuw was de introductie van de KarTent, een kartonnen recyclebare tent die bij de reservering gekocht kon worden. Achter de schermen is er niet stilgezeten en wordt er gewerkt aan vernieuwing van het festival. In Fennita Hilberink is een nieuwe voorzitter gevonden. Fennita heeft zich jarenlang ingezet voor het Pieperfestival en kijkt uit naar deze nieuwe uitdaging. StEP heeft ook een nieuwe hoofdsponsor aangetrokken. Renne Streekproducten heeft al met StEP samengewerkt bij het Tulpenfestival en verbind zich dit jaar ook als sponsor aan de evenementenorganisatie. Rob Renne: “Renne Streekproducten is trots op de polder en dat willen we tijdens het Uit-jeTent festival graag aan iedereen laten zien!”.
Het Uit-jeTent festival wil vernieuwen en uitbreiden, daar hoort ook een nieuw logo bij! In samenwerking met ComSi heeft organisatie StEP het nieuwe logo ontwikkelt. Het Uit-jeTent festival laat bezoekers de Noordoostpolder (her)ontdekken, door unieke kampeerlocaties open te stellen en leuke activiteiten te organiseren. Het logo is hier een afspiegeling van; de akkers, boerenbedrijven, windmolens en de poldertoren op de horizon. Kamperen in een tent, caravan of ander kampeermiddel en de saamhorigheid van buiten eten, kampvuur en muziek voor de tent. Het Uit-jeTent festival vindt in 2022 plaats in het weekend van 10 t/m 12 juni. De boekingsmodule op de website wordt naar verwachting eind december opengezet. Blijf op de hoogte via de website: www.uit-jetent.nl.